* Час вказано для регіону: Україна, Харків
16,50 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 250 грн
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення товару для інтернет-магазину Autoel.Shop: Повернення товару належної якості: Повернення товару належної якості здійснюється через транспортну компанію "Нова Пошта" за рахунок покупця не пізніше ніж через 14 днів із дати отримання покупцем товару. Товар можна відправити на 1 відділення Нової Пошти в с. Подвірки Харківської обл., номер отримувача: +38 (097) 30 30 414. Отримувач: Шпаковська Ірина. Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером +38 (097) 30 30 414 Для проведення повернення необхідно забезпечити збереження товару, його паковання та комплектації у вихідному стані. Повернення повинно бути належної якості, а саме: - товарна упаковка не пошкоджена - комплектація повна - відсутні будь-які механічні пошкодження - відсутні сліди користування Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення. Для повернення коштів на банківську карту, вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою. Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів Під час повернення товару покупець зобов'язаний надати копію документа, що підтверджує оплату товару або документ, що підтверджує факт покупки (чек, накладна, рахунок-фактура тощо). У разі виникнення будь-яких питань або проблем із поверненням, покупець може звернутися до служби підтримки клієнтів для отримання додаткової інформації та допомоги. Повернення товару неналежної якості: Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати: - пропорційного зменшення ціни; - безоплатного усунення недоліків товару; - відшкодування витрат на усунення недоліків товару. - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту 6089096@gmail.com, або в мессенджері Viber по номеру телефону +380 93 30-30-414.
Наскільки вам зручно на сайті?